خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/02 - 11:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
با حضور حاج بابایی صورت گرفت؛

بهره برداری از دبیرستان دوره اول متوسطه پیامبر اعظم (ص) همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در مراسم بهره برداری فاز دوم حیات طیبه میرسیدعلی دبیرستان دوره اول متوسطه پیامبر اعظم (ص) همدان گفت: مدارس حیات طیبه مدارسی هستند که به عنوان کانون فرهنگی محله عمل می کند و با داشتن سالن ورزشی، زمین چمن و سایر امکانات می تواند در خدمت مردم منطقه باشد تا در فرصت‌های تعطیلی از آن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری فاز دوم حیات طیبه میرسیدعلی دبیرستان دوره اول متوسطه پیامبر اعظم (ص) همدان با قدردانی از مدیران استان برای افتتاح این پروژه بزرگ گفت: در سال های اخیر گام‌های بلندی در زمینه آموزش و پرورش برداشته شده است و استان در این بخش ترقی و رشد داشته است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: مدارس حیات طیبه مدارسی هستند که به عنوان کانون فرهنگی محله عمل می کند و با داشتن سالن ورزشی، زمین چمن و سایر امکانات می تواند در خدمت مردم منطقه باشد تا در فرصت‌های تعطیلی از آن استفاده شود.



وی با بیان اینکه در هر استان یک نمونه حیات طیبه وجود دارد ادامه داد: باید به شکلی مدرسه سازی کنیم که تعداد مدارس حیات طیبه در استان افزایش یابد و الگو برداری شود مدارس به این سمت و سو سوق داده شوند.



پایان پیام

  • کد خبر : 367342
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار